Vårtecken!

DAG 47 - VECKA 7

Det har ju varit klarblå himmel och sol här flera gånger under tiden jag varit här i England. Varmt och skönt och känts som vår! Och idag blev det bara tydligare! Såg blomknoppar som skjutit upp ur jorden - vad som kommer att bli krokusar om jag kan mina blommor rätt...



I Umeå i slutet av april tänkte vi ge oss på ett försök att grilla. Det var dock svinigt kallt och isen låg kvar på sjön. I år blir det skillnad! Det är redan varmare här nu än vad det var då!

Det får mig att längta ännu mer till sommaren...


Träffa kompisarna! Här är Sofia, Fredrik, Katarina och jag. Bilden är tagen med Björns jättegamla kamera. Mer detaljer om typ av kamera och sådant får ni ta med honom, haha!



Längtar till kusten! Sitta på bryggan, åka båt till någon ö eller bara promenera.

Ha en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Björn

Sommar! Vill också ha sommar. Kameran kan vi gå in på nån annan dag. Nu är jag för trött.

2010-03-01 @ 19:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0