Hemfärd imorgon!

DAG 112 - VECKA 16

Känns faktiskt jätteskönt att få komma hem! Hoppas bara att flygplanen går imorgon. Det är inställda flyg från Manchester Airport nämligen pga nytt askmoln.

Problem nr 2. Min stora väska väger nu 23 kg... Inte bra, inte bra...Får max ha 20 kg. Men jag vet inte vad jag mer kan göra? Har slängt det jag kunnat. Handbagaget är proppfull och jag hoppas verkligen att min stora dator går i den väskan också, annars är jag väldigt körd... Då har jag faktiskt ingen aning om hur jag ska lösa det.

Vad har ni hittat på idag?

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Pauline Wågström

Ätit glass ;)

2010-06-27 @ 17:13:41
URL: http://aboutpolly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0