Ledig lördag? Knappast

DAG 108 - VECKA 16

Veckodagarna spelar liksom ingen större roll för mig just nu. Jag har suttit och gått igenom barnrättsuppsatsen nu så den är jag nöjd med. Har även suttit med exppon. Den vill jag bara gråta över just nu! Fråga ett är jag iofs nöjd med, men fråga två. Jag har med all bra fakta, vad jag själv tycker, men jag har mer svarat faktamässigt och sedan bara sammanfattat utifrån det fall jag fått, istället för vad jag tror är korrekt, att svara utifrån fallet och använda mig av faktan på det sättet. Jag kan inte skriva om hela frågan! Utan jag ska istället sätta mig och se ifall jag kan flika in lite fler saker utifrån frågan. Suck....

Nu ska jag diska lite efter maten. Fick bege mig till affären förut för jag råkade tappa min enda djupa tallrik på tån idag. Tån mår bra, men inte tallriken. Kändes lite onödigt såhär 5 dagar innan jag flyttar, men behövligt.


En rosa picknickskål i plast. Visst är den söt? Det var den billigaste jag kunde hitta!


Här är en bild från det naturreservatet jag brukar gå igenom på min dagliga promenad.


Den här vägen går jag till skolan. Visst är det härligt med vår? Grönt och massa blommor!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0