Manchester - Göteborg

DAG 113 - VECKA 17

Sista dagen idag. Faktiskt på dagen 17 veckor sedan jag kom hit till England och Stoke-on-Trent. Det är lite blandade känslor inför att lämna England och därmed sätta punkt för mitt utlandshalvår.

Jag har städat det mesta och packat det mesta. Nu är det bara att sitta och vänta ut tiden. Ska snart kontakta flygbolaget för att höra så att mitt plan avgår som planerat, det är nämligen störningar i trafiken från Manchester airport pga det nya askmolnet som kommit. Hoppas bara att jag kommer hem!

Ska åka till flygplatsen i god tid tänkte jag. Det är faktiskt riktigt trevligt att sitta och vänta på flygplatsen, märkte jag när jag flög till och från Skottland. Kan gå och äta på resturang, kolla i massa affärer (det är verkligen en stor flygplats här!) m.m. Det blir nog jättetrevligt! Hoppas bara att det inte blir problem med min tunga resväska och stora handbagage (och tunga det med)...

Ni får ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: karin

Åh nu är du snart hemma :D <3

2010-05-10 @ 13:26:55
URL: http://bubbelsoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0